Tjäna kryptopengar på mer är bara Bitcoin och andra kryptovalutor. 154% förra året på kryptoarbitrage

Det finns många som inte känner till alla möjligheter att tjäna pengar inom krypto. De flesta har antagligen bara hört talas om investeringar i kryptovalutor som Bitcoin. Men det finns mycket mer alternativ än detta som dessutom genererar bra avkastning.

Jag investerar själv i kryptovalutor men också i arbitragetrading och masternoding via företag som erbjuder dessa tjänster. De genererar hittills riktigt bra avkastning. Arbitragetrading gav t ex 154% år 2020.

Ni kan läsa mer om dessa alternativ på min blogg där ni också kan följa min färd till 1 000 000 kr i kryptovaluta: Kryptostugan

Har ni några andra tips för bra investeringsalternativ inom kryptovärlden?

Christian

Om du inte kastat dig in i DeFi på Ethereum så föreslår jag det framför allt.
Och häng på CryptoTwitter så får du mycket alphaleaks.

Tack för tips! Kör redan DeFi som AAVE; Uniswap mfl. Ska kolla in Cryptotwitter

1 gillning

Kul! Då är vi flera!
Det hetaste just nu verkar vara CRV, ALPHA och BADGER.

Alpha gör det möjligt att göra yieldfarming med leverage, pretty cool.

Sen startar Loopring en kampanj på 24 Jan (i två veckor) för AMM Liquidity Mining på sin Layer 2 genom deras nya Mobile Smart Wallet. Om du vill bli av med nästan all gas cost borde du verkligen kolla in det. Paren som stödjs är ETH/USDT, ETH/DAI och lite andra.

Hojta om du hittar något mer roligt!

Yieldfarming med leverage låter ju toppen! Looprings kampanj får jag hålla koll på. Trevlig helg!