Swissborg - upp 1400% sen sist

Hej!

Ser att många av er använt er av länken till Swissborg jag postade 20/11 -20, vilket är kul!
Här kommer den igen ifall någon är intresserad:
https://join.swissborg.com/r/christBY76

Vill man fortfarande få sin bonus i riktiga Bitcoin så gäller det bara i några dagar till. Sedan övergår bonusen i $CHSB deras egna token, vilket inte är fy skam heller!

Sedan jag tipsade er om Swissborg den tjugonde november har den gått upp som mest nästan 1400%, vilket varit väldigt glädjande.
Kolla in kursgrafen på Coingecko:

Varje vecka håller CEO:n (Cyrus Fazel) en livesändning på Youtube och berättar om deras grymma företag. I sista episoden 9/3 gick man ut med att de kommer erbjuda 15% ränta på ens Ethereum, vilket är helt fantastiskt. Sedan tidigare har man fått 30%(!) på sina USDC, som i nuläget ligger runt 20%. Bra mycket bättre än vad min bank (Swedbank) ger på mina tillgångar där.
Här är länken till sista livesändningen:

Vore kul å veta vad ni som provat Swissborg tyckte om det?
(Jag har köpt in mig på $CHSB, men har inget samarbete med dem på något sätt. Tycker bara det är en grym produkt, och uppskattar själv när andra delar med sig av andra kryptoprojekt.)

Nja, nu postade du ju en affiliate-länk det första du gjorde så blir lite svårt att ta det påståendet på allvar.

Har ingen speciell policy mot att man postar affiliate-länkar men det är något jag tycker att andra här på forumet kan få kommentera. Borde vi tillåta det eller inte? Blir det för mycket sånt så kan det vara ganska störande.

Ja det kan alla medlemmar göra, och det är specificerat sen tidigare. Det betyder inte att man arbetar för dem. Tycker du det är dåligt om folk väljer lägre avgifter via andra aktörer än att de tar de höga avgifterna via Safello?

Ja det kan helt klart bli störande. Jag gjorde ett inlägg förra året och ett nu.
Vad tycker du om andra kryptoprojekt som marknadsför sig här på forumet Daniel?

Som sagt, jag låter hellre resten av forummedlemmarna ha något att säga i den frågan, så din länk är kvar så länge andra inte har något emot detta. Det jag är orolig för är att det kan sänka kvaliteten på diskussionerna här på forumet om det är många som försöker pusha sina egna affiliate-länkar.

Det jag vände mig mot var “men har inget samarbete med dem på något sätt. Tycker bara det är en grym produkt” eftersom det förstås antyder att du inte har något att tjäna på att rekommendera dem.

Allt där man måste investera i deras egen token är för mig ointressant. För att få dessa 20% på USDC du pratar om så måste man först investera kring 20 000 kr i deras egen token.

Gör man inte det är räntan kring 8-9% precis som på alla andra liknande tjänster som tex blockfi.

…och jag tycker antingen så står man för “säljigt” innehåll (“deras grymma företag”, “vilket är helt fantastiskt”, “bra mycket bättre än min bank”, “upp1400%”) med länkar och är rak med att syftet är att få in en bonus. Eller om man nu genuint bara vill tipsa om en tjänst så kan man lämna länkarna där hän.

Den där charaden ser alla ändå igenom, jag tror du får mer klick på länken med en rakare stil. m2c.