Sweets of Sweden - Liljeholmstorgets galleria?

De ligger på bitcoin.se handlare sidan.
De har en facebook sida som huvudsida. facebook.com/sweetsofsweden

Någon som handlat något godis där. Vet nån när de lades till i handlare listan? Nyligen eller har den funnits där ett antal veckor?

Vet någon om när de lades till som handlare för enligt ett inlägg i bitcointalk har företaget gått i konkurs allabolag.se/5569162349/verksamhet

Den här Lördagen som kommer har jag tänkt besöka för att kolla upp om det finns något spår kvar av dem :slight_smile:
Jag gillar godis så det vore helt utmärkt om de fortfarande finns kvar, för då kommer jag åka dit regelbundet så klart :smiley:

Det var ganska längesen de lades till. Du kan väl meddela hur det ligger till när du varit där så tar jag bort dem om det är så att de inte finns länge.

Det var ganska längesen de lades till. Du kan väl meddela hur det ligger till när du varit där så tar jag bort dem om det är så att de inte finns länge.[/quote]

Var där och kollade idag. Stämmer att de inte existerar mellan Synsam och Gamestop som syntes på bilderna på deras facebook sida. Har de flyttat syns det inte på sidan för Liljeholmstorgets Galleria liljeholmstorget.se/shops#category-0-18

24 December, 2013 var deras sista inlägg på Facebook och enligt allabolag.se/5569162349/verksamhet gick de i konkurs 3 dagar senare 27 December, 2013. Synd att jag missade när de fortfarande fanns kvar.

OK, tack för infon. Har plockat bort dem från listan.

Finns det någon som provade att handla där för Bitcoins? De meddelade Dec 11 att de börjar ta emot Bitcoin och Dec 27 går de i konkurs.