Svenska Bitcoins

Hej alla!
Har hört en hel del klagomål på att det är svårt att få tag i BTC i Sverige. Hur kan det komma sig att vi alltid får vänta till sist? Tyckte själv det var skitjobbigt i början, inte längre, men det fanns en tid…

Anyway!

Jag köper in BTC och förmedlar dem gärna åt andra, mot en avgift såklart, för vem fan jobbar gratis?
Priset är Kursen * 1.2 (Större kunder får naturligtvis förhandlingsbara avgifter! Med större så räknar jag belopp över 5000 sek. Skicka ett mail med förslag.)
Så i skrivande stund så säljer jag BTC för 218*1,2 = 261,6
1 BTC = 261,6kr

Detta gäller, om man går med på att göra en internationell överföring. Jag ska även öppna ett Svenskt konto med en högre avgift. Till det kontot så vill jag ha 1,4* kursen istället. Här är banknumret till det kontot. ??? Varför den högre avgiften? För att jag får mer jobb. Är lat. Men om någon envisas så får de hemskt gärna betala mer för mindre. Bara latheten sätter gränsen för högsta kostnad! Skulle ju kunna vara så att man behöver ett eller två BTC fort. Då finns denna möjligheten också, men snälla orka!!! :wink:

Följande skall stå på överföringen när den är internationell!
Comment/komentar BC-U46235741
Account holder Paymium
73 rue du Château 92100 Boulogne-Billancourt FRANCE

BIC CMBRFR2BARK
IBAN FR76 1558 9291 0001 6811 1244 043
Bank Crédit Mutuel Arkéa
1, rue Louis Lichou 29480 Le Relecq-Kerhuon FRANCE

För er som är oroliga så kan jag lugna er. Det är en äkta bank i Frankrike. Bara att Googla.
Kan vara så att banken tar någon dag på sig för att “bekräfta” bankens äkthet. Vet att vissa banker (bla Swedbank) har denna regel. Kan vara nått EU-direktiv kanske…
Om ni (Mot förmodan) vill växla BTC till SEK, så gör jag gärna det också. Bara att det kan ta längre tid.
16erHLoH3iXh66ZHXfZtwTCC591fDHp4iy är isf adressen. Här vill jag gärna ha personlig kontakt för att undvika missförstånd.

Så? Hur kommer ni nu över dessa guldbitar???

Kräver en enorm motprestation! Skärmdump på överföringen och en adress att sätta in BTC:n på!!!
Ni läste rätt!!! Det räcker med en skärdump. Så om någon är en jävel i photoshop så kan ni lura mig om ni vill… En gång…

Skicka ett mail till Framtidenbtc@gmail.com med ovanstående. Hit kan ni också skicka eventuella frågor till.

Men snälla. Om ni inte litar på mig utan känner att ni först vill prova. Mer en hundralappen vore det ju värt att vara först att bli skammad! :wink:

En sak till är att det finns en stark begränsning denna helg på 15,42 btc. Nämligen allt jag äger för stunden.
/Framtiden…

(Slänger in ett först till kvarnen erbjudande! Min första försäljning blir avgiftsfri!)
(Har även lagt in 3btc på localbitcoins.com/ ) Till ett löjligt lågt pris… Men det är bara 3st.)

Kan även vid affär hjälpa till med affärer på Silk Road (wired.com/threatlevel/2011/06/silkroad/)
Självklart under förutsättning att det inte är någonting olagligt som ska inhandlas… :wink: Finns lagliga grejer också, bara att ni inte kollat ordentligt… :laughing:
Om man nu, mot förmodan, skulle vilja se vad som finns därute, så behöver man en anonym browser.
torproject.org/projects/torbrowser.html.en funkar fint.
Tänker inte tala om mer, ni får lista ut det själva… Om ni nu inte betalar mig förstås! Allt går att fixa… Ser helst att ni fixar denna biten själva helst.
/Framtiden…

Du vill ha 20 fucking procent?
Det är bara att skaffa ett konto på mt.gox på 10 minuter och köra en SEPA överföring, vilket är exakt så som man ska betala till dig… Och för svenska konto vill du ha 40procent?? Var har du någonsin sett 40procents kommision? Hoppas inte nån stackars jävel som inte vet vad saker kostar kommer till dig. Folk, kolla på den här sidan istället en.bitcoin.it/wiki/Trade
där finns en lista på massa andra företag som håller på med samma sak. Då “framtiden” inte ens har ett svenskt konto än så finns det ingen fördel att köpa för det här rånhöga priset från någon som för övrigt verkar lite scammig, då det är inte är något företag ens…

[quote]”Du vill ha 20 fucking procent?
Det är bara att skaffa ett konto på mt.gox på 10 minuter och köra en SEPA överföring, vilket är exakt så som man ska betala till dig… Och för svenska konto vill du ha 40procent?? Var har du någonsin sett 40procents kommision? Hoppas inte nån stackars jävel som inte vet vad saker kostar kommer till dig. Folk, kolla på den här sidan iställethttps://en.bitcoin.it/wiki/Trade
där finns en lista på massa andra företag som håller på med samma sak. Då “framtiden” inte ens har ett svenskt konto än så finns det ingen fördel att köpa för det här rånhöga priset från någon som för övrigt verkar lite scammig, då det är inte är något företag ens… ”[/quote]

Hej Killdozer! Coolt namn förövrigt.
Kul att det blev någon form av reaktion, även om det inte var det superbemötandet jag väntat mig, men dock lite liv! :slight_smile:

Killdozer har rätt i det mesta förutom den svenska i den svenska konto-biten. Den finns till det priset Killdozer säger och det är inte ens i mina ögon en bra deal, vill inte ha några pengar till det kontot. Tänkte bara vara ”hygglig” och erbjuda alternativet. Har redan tillräckligt med strul att uppehålla mitt ”trading konto” så vill verkligen inte hålla på att balta med överförningar dit.

Han har även (utgår från att det är en man, rätta mig gärna) rätt i att detta inte direkt är svårt.
Hade det varit det så hade jag inte fixat det! :wink:
Han har även rätt i att jag (Japp det finns en person bakom masken) inte är någon bank… Än…
Siktar på att bli den störst BTC-handlaren i Sverige, så bankdelen kommer förmodligen ganska snart. Hoppas jag iaf, säkert en jävla massa pappersarbete igen…

Anyway!

Vad ska då en eventuellt seriös handlare göra nu???

Ska jag öka mina kostnader för marknadsföring? :question: Tror det är det enda svaret. :bulb:
Ger bort lite BTC helt enkelt. Svårt att se ett mera seriöst sett att visa ens ”goda” avsikter.
De första 5 (Detta gäller även dig Killdozer) som postar sina plånboksnummer ska få en present!
De ska även bli invalda i min specialkrets, en krets med ytters förhandlingsbara villkor. Typ bättre än gratis villkor. Du får också hemskt gärna tillhöra denna inre krets om du vill Killdozer. Lovar dig att det är en bra deal. (Om du tycker det är pinsamt så kan du ju bara skapa en ny användare, jag skulle aldrig märka skillnaden.)
Som sagt! Första 5 som postar sina plånboksdata kommer få BTC GRATIS!!! (Kanske inte hela BTC längre, men ni fattar).

Ha det!

Framtiden…

(Glömde en sak, det finns inte 15 BTC längre nere i typ 8 nu. Men jag köper fler, om jag har råd, på måndag.)

Kanske måste vara väldigt tydlig.
Detta är ingen bra affär, om man orkar göra jobbet själv.
Jag uppmuntrar ALLA till att göra det själva.
MEN om ni inte “orkar” så får ni hemskt gärna köpa av mig. Om ni kunnat gjort det innan trots mina hemska påslag i kursen, hade ni varit rika idag. Slår vad om att det finns ganska många människor som “önskade” att de köpt BTC för ett halvår sedan. Hoppas verkligen inte samma människor går och ångrar samma sak nästa höst. BTC är nämligen framtidens valuta. Detta är ingen fluga. Antingen så är man med i början och blir rik! Vilket jag tänker bli. Eller så väntar man och inser inte poängen med att vara tidigt ute. Nu så har vi ganska gott om tid på oss, iaf nått år innan resten av världen fattar detta. Jag tänker tillhandahålla denna tjänst så länge jag tjänar på det.
Det är denna nivå jag vill hålla. Ett sätt för “vanliga” människor att få tag på BTC.
Jag ser det närmast som om jag fyller ett sorts hål i apparaten. Många vill ha BTC, men orkar inte med arbetet som det innebär att ordna det själva. Därför finns jag. Jag ser mig lite som Forex, fast i digital form. Det är nämligen inte svårt att få tag i utländska pengar heller om man vill. Det är bara det att man orkar inte…
Önskar som fan att någon fyllt detta “hål” innan. Hade besparat mig en sju helvetes massa jobb.
Men om det hade funnits någon som “mig” innan, så hade detta inlägg aldrig blivit skrivet…

/Framtiden…

Har redan vikt plats åt 2 polare.
Så 3 kvar. :smiley: :smiley: :smiley:

Ok verkar tom med som om det är jag som måste börja… :confused:

Hej Jag är Framtiden… och jag har följande adress till min plånbok.
16erHLoH3iXh66ZHXfZtwTCC591fDHp4iy
Till denna plånbok får ni hemskt gärna få skicka edera BTC:n :smiley:
Hur många ni vill tom!!! :smiley:

Ok…
Fattar om man inte läst vad jag skrivit…
Men om man läst det och ändå passar är man bara dum i huvudet…
Det är den enda förklaringen jag kan tänka mig. Kan inte se det på annat sätt…
Klart om man är rädd för att använda nätet för transaktioner, så kan jag förstå det.
Men folk här måste väl ändå vara så pass pålästa att de vet att bara för att du ger ut sina plånböcker, så utsätter man sig inte för någon risk. Ett av de fina sakerna med bitcoins.
Men det kanske är “fel forum” för sånt här?

17fKJnmCsS9qtz55CfD1EjxvdjLPb1b21p

Framtiden… du skriver väldigt mycket och en hel del av det är ganska tramsigt. Det är inte jättemånga aktiva på det här forumet än och jag är rädd att en del av de som läste dina första inlägg inte ens läste fram till meningen där du berättar att du ger bort bitcoins.

Jag har rensat bort några av dina mest tramsiga inlägg för att öka möjligheten att folk faktiskt läser den här tråden till slutet.

Tackar! :smiley:

Varsågod. :slight_smile:
Någon mer? :wink:

Här är min adress:
195j4PNh3kRmTGxSb4kQ4AiNvUFNN4fkBC

Varsågod! :smiley:
En kvar.

“1ALX8NwkC2JtQ7veDNjKyKQFr3KsT14No3 -> 195j4PNh3kRmTGxSb4kQ4AiNvUFNN4fkBC : 0.30 BTC”

Tackar. Oberoende av vad jag tycker om din idé med hutlösa avgifter så kan jag bekräfta att du höll ditt löfte avseende att ge folk bitcoins.

Tack! :slight_smile:
Men det behöver ju inte du direkt oroa dig över. Du är ju en av de som får använda mina tjänster gratis. Om du vill?
Så om du vill växla så kostar det inget. BTC:n står i skrivande stund på 224.466sek.
Du får naturligtvis också använda mitt svenska konto om du vill. Du får pm mig om nummret. Skriv bara Roze som kommentar, så vet jag vilken plånbok som ska ha BTC:na.

/Framtiden…

Fortfarande en kvar?
I så fal tar jag tacksamt emot donationer här: 15oPGvQid1nydmBKRV3eDwzT3cdXHgVnzm

PS. Kul med flera verksamma inom trading.
Du har högst avgift av de jag sett hittils, men hey, det är en fri marknad, du får ta precis vilken avgift du känner för.
:slight_smile:

//Stenkross

Stämmer, fanns en kvar.
Nu säger jag ju samma sak till dig som jag sa innan. Du behöver ju inte oroa dig över avgifterna. :slight_smile:

De ska ses över också. Funderar på att göra det avgiftsfritt för medlemmarna…
Tar och gör det! :smiley:

Från nu så är det “gratis” att växla genom mig!!! Om man gör den internationella överföringen vill säga. Jag kommer ta en “skärmdump” av själva växlingen. Så att ni får se hur det funkar! Medlemmar behöver egentligen bara skicka sina plånboksuppgifter till mig tillsammans med användarnamn, så att jag kan hålla isär saker å ting. Ni får hemskt gärna “prova” med småsummor om ni vill.

VIP:s som ATG,Stenkross och Roze får använda det svenska kontot utan avgifter. + några av mina närmsta vänner.
Vill egentligen att ALLA ska kunna äga BTC:s.

/Framtiden…

Oj, inga avgifter alls?
Synd att jag nyss köpte då, annars hade jag nappat direkt!
Får återkomma efter nästa lön, har kanske lite att investera då :slight_smile:

Btw, 0.3 BTC recieved, tackar och bockar! :smiley:

Yayy, free bits > 16SpmeKiHyWQSLQbDoRqeV1tG9n5tRseMm

Finns det verkligen änglar här??? <3

1HzvurisiK9VLz5BBKB4BQtmTnyBjZNUJf :smiley: