Stora problem

Jag har nog krånglat till det helt o tror att mina pengar är borta.
Har provat flera sätt nu att få tag i mina pengar.

Jag lyckades nämligen med att sända bitcoins till mig själv, det var så det började.
Har provat flera klienter, dels på smartphonen o även på datorn (mac) men jag vet inte vad jag gör för fel, har testat Bitcoin qt som jag nu fattat inte är så bra. Den synkar o synkar.

Jag vet inte riktigt hur jag ska få tag i pengarna o vart jag ska lägga adressen som jag har till “mitt” konto. Jag är helt borta, finns det nån som kan hjälpa eller???

Hej,

Din felbeskrivning är alldeles för vag för att någon ska hjälpa dig.
Försök att beskriva steg för steg vad du gjorde när dina coins försvann så kanske någon vänlig själ kan hjälpa dig.

Hej,

Som stenkross säger behöver du beskriva lite närmare vad du har gjort. Om du vill delge vilken adress du skickade från/till så kan vi kanske se i blockchain vad som har hänt med dina bitcoins.

För att förklara varför din bitcoin-klient “synkar och synkar” kan detta bero på att den behöver ladda ner hela blockchain från början, vilket kan ta lång tid. Med andra ord: “Hav tålamod” :slight_smile:

Misstänker att det är problemet. Han ser inte sina bitcoins i bitcoin-qt för att hela blockchain inte är nerladdad än. Men nu spekulerar jag :slight_smile: