Stockholm Satoshi Square

meetup.com/stockholm-satoshi-square/

Tänkte gå på detta event Feb 17: meetup.com/stockholm-satoshi … 165759172/

Den här gången har jag tid äntligen. Ser fram emot det redan nu :slight_smile:

Ha det så kul :slight_smile:
Kommer i tyvärr inte kunna komma idag, mycket jobb att göra hos Safello just nu ^^
(massa nytt på väg)

//DeaDTerra

Jaha ok. :slight_smile:

Jag var inne där på Royal Viking. Var brukar ni hålla till? Frågade en person i baren som inte hade någon aning om varken Satoshi Square eller Bitcoin och tipsade mig om att fråga i receptionen där jag frågade en person om Satoshi Square och då nämnde de nåt om Bitcoin och att de hade kört ut några som hade skyltar om Bitcoin för några veckor sedan. Skulle vara kul om Royal Viking accepterade Bitcoin. Den personen jag frågade i receptionen var rätt ignorant. Trodde att Bitcoin var ett “pyramidspel”(finns säkert andra i receptionen som är bättre informerade om vad Bitcoin är)

Blev det någon träff idag? Jag kom lite sent mot 17.35. Brukar kunna komma tidigast runt 17.30…
Jag ska i alla fall registrera mig på meetup och installera appen så jag kan va lite bättre uppdaterad tills nästa gång :wink:

Jaha ok. :slight_smile:

Jag var inne där på Royal Viking. Var brukar ni hålla till? Frågade en person i baren som inte hade någon aning om varken Satoshi Square eller Bitcoin och tipsade mig om att fråga i receptionen där jag frågade en person om Satoshi Square och då nämnde de nåt om Bitcoin och att de hade kört ut några som hade skyltar om Bitcoin för några veckor sedan. Skulle vara kul om Royal Viking accepterade Bitcoin. Den personen jag frågade i receptionen var rätt ignorant. Trodde att Bitcoin var ett “pyramidspel”(finns säkert andra i receptionen som är bättre informerade om vad Bitcoin är)

Blev det någon träff idag? Jag kom lite sent mot 17.35. Brukar kunna komma tidigast runt 17.30…
Jag ska i alla fall registrera mig på meetup och installera appen så jag kan va lite bättre uppdaterad tills nästa gång :wink:[/quote]

Det verkar inte som det blev så många som kom idag.
I vanliga fall är vi minst 10 personer, vi brukar sitta direkt till vänster om huvudentren.
Tror officiellt så ska man hyra ett event rum om man vill vara där men vi håller låg profil och brukar alltid köpa något så brukar de vara glada.

Feb 24. Kul träff att närvara på. Vi blev några stycken och det var en intressant diskussion med olika ämnen.

Mar 3, damn kan inte närvara för jag måste simma, damn. Ok får bli nästa Måndag :exclamation: Såg fram emot det…