SEPA-överföringar till mtgox:s polska bank studsar

SEPA från Skandiabanken till mtgox:s polska bank. Vid två tillfällen nyligen har jag försökt föra över runt 20 euro, men fått dem i retur. Har matat in allt rätt, valt att föra över som EUR, skriver rätt i meddelande - exakt de färska uppgifter som visas på Euro bank transfer på mtgoxs hemsida (Såg att dem bytt BIC sedan förra gången) - förutom apostrof i POWSTAŃCÓW som öveföringshemsidan inte accepterar… gjorde framgångsrikt SEPA överföring för ett par månader sedan. Vid den andra överföringen gick skandia chattsupport igenom inmatningen och bekräftade att jag gjorde rätt, men retur likförbannat. 2013-08-14 UTLANDSBETALNING I RETUR 175,02 2013-08-12 Utlandsbetalning -175,02 2013-08-06 UTLANDSBETALNING I RETUR 262,87 2013-08-06 UTLANDSBETALNING I RETUR 201,53 2013-07-31 Utlandsbetalning -262,87 2013-07-31 Utlandsbetalning -201,53 Fick tredje överföringen i retur också. Chattade med skandiabanken support:
Citat:
“Vi har fått information från mottagande bank att man ej kan sätta in pengar på detta konto. Någon vidare information har vi inte utan det är mottagaren som får undersöka med sin bank varför insättningar ej kan göras.”

Vad i hela…? Mtgox sa inför tredje överföringen att uppgifterna är korrekt. Någon som lyckats föra över till mtgox med SEPA nyligen? Någon annan som haft problem?

Mtgox support kontaktade jag också från början. De har sagt att det inte är något fel på mitt konto, och inte nämnt något om strul med deras bank. Efter att tredje överföringen misslyckats vidarebefodrade jag det skandiabankens support sagt, sedan dess har de inte svarat…