Säljer 19 BTC sen är jag klar med all privat trading

Som topic lyder, så säljer jag strax över 19 BTC för att sedan hitta på andra grejer än att tradea privat:

Säljer dessa mot banköverföring (sverige) eller swish, och från minst 150 000 kr och uppåt. Går med på att släppa dessa för -5% dvs. 5% under marknadspris för belopp på 150 000 kr eller över. Anledningen till det är att jag bl.a. har några enstaka kontakter inom svenska banksystemet som säljer bulk (större mängd) till mig (tänker inte gå in exakt på hur mycket men över 10% under marknadspris rör det sig om). Räknar med att det kommer ta ungefär en vecka (max 10 dagar) att få allt sålt.

Kan även tänka mig köpa in BTC också men då minst 0.5 BTC och uppåt till förmånligt pris.

Är du/ni intresserad nås jag här och på följande ställen:

:white_check_mark:Telegram: NordenBTC
:white_check_mark:WhatsApp: +46760688912
:white_check_mark:Wickr: nordenbtc
:white_check_mark:Signal: +46760688912

Escrow erbjuds på LocalBitcoins:

https://localbitcoins.com/accounts/profile/NordenBTC/

Tänk dock på att LocalBitcoins per automatik rapporterar alla affärer/trades man gör till Skatteverket, så att tradea därigenom och ange en referens/meddelande som till exempel: “Lån”, Återbetalning av lån", “Renovering av övervåning” osv. kommer inte på tal då grovt bokföringsbrott med grova böter i så fall blir aktuellt då Skatteverket i samma veva som traden görs på LocalBitcoins omgående rapporterar traden till Skatteverket.

För flexibla lösningar gällande utanför LocalBitcoins gällande annan referens/meddelande kontakta mig i så fall privat på någon av följande chattar:

:white_check_mark:Telegram: NordenBTC
:white_check_mark:WhatsApp: +46760688912
:white_check_mark:Wickr: nordenbtc
:white_check_mark:Signal: +46760688912

Endast seriösa köpare/säljare! Inga förhandlingar eller försök att sänka minimigränserna ovan!

Köper även bitcoins av er som säljer. Kan betala med swish eller banköverföring.

Tar från och med nu 2% i avgift för er som köper BTC av mig.