Säljare/marketing vem ska man lita på

Förlorade 2500kr till prestigeFM och nu ringer alla möjliga folk och hur gör jag för att välja rätt grej?

Hej!

Tips nummer 1 är att inte nappa på något som någon ringer och erbjuder dig. Jag vet inga seriösa företag som säljer bitcoin, några börser etc., som använder sig av telemarketing.

Vill du helt enkelt köpa bitcoin så rekommenderar jag

• Om du vill att det ska gå snabbt och vara enkelt, köp direkt här på bitcoin.se
  • Om du vill ha lägre avgifter, testa en etablerad börs som funnits länge, t.ex. Bitstamp.
  • Om du vill investera utan att behöva handskas med faktiska bitcoin, köp ett certifikat, t.ex. Track Bitcoin Von.

Är du ute efter något annat än just att köpa bitcoin så får du berätta mer om vad du letar efter.

/David

Vill ju helst att det ska vara så "billigt " som möjligt. Och visa resultat fort?

Sen förstår jag inte riktigt allt detta med bitcoin (ÄN). Men är ju intresserad och impulsiv :see_no_evil: därav 2500kr bort blåsta på prestigeFM har ju i te mycket att röra mig med . Hörde nåt om AI som går på “autopilot”.?

Mvh

Jag kanske låter tråkig men sanningen är att om något ska vara “billigt” och “visa resultat fort” så finns det också en stor risk. Allting som lovar enkla och snabba pengar är i sämsta fall en ren bluff och i bästa fall en investering med väldigt hög risk.

Du kan välja att investera i Bitcoin men var medveten om att kursen kan gå både upp och ner framöver. Ingen har en spåkula som kan berätta exakt hur framtiden ser ut.