Redovisningsunderlag för Bitcoin Mining

Hej!

Jag är lite nyfiken på vad man kan ange som underlag när man ska redovisa bitcoin-mining i bokföring.

Jag är fortfarande ny i processen men kommer i vilket fall vilja skatta på det. Intäkter måste ju ha underlag… och vad kan jag använda som underlag?

Tack på förhand

Du bör skicka ett mail till skatteverket och fråga i första hand, vore dumt om någon rekommenderade någor här och det senare visade sig vara fel. Dela gärna med dig av mail-konversationen med skatteverket om du går den vägen.

Kom gärna på veckomötet på onsdag så kanske vi kan planera upp saker och få någonting gjort

Our complete set of 117-101 exam - braindumps test questions and Exam Collection 220-801 study guides you in exact way so you will pass your real mountwashington.edu exam & duke with flying colors of mcsa training.California College of the Arts

Jag kommer att vara på veckomötet i göteborg idag, så om det var det veckomötet du menade så ses vi där :slight_smile:

Hej!

Vad blev resultatet hos skatteverket, vad kan man använda som underlag för mining?
Tyckte det var en interesssant fråga

/cecilia