Puffa forumet lite mer på bitcoin.se

Har som förslag att försöka puffa forumet lite mer på www.bitcoin.se så att besökarna snabbt fattar att det finns ett forum där man kan snacka bitcoins med sköna lirare. Själv är jag lite trög och fattade först inte att forumdelen fanns att tillgå trots att det ju står FORUM i menyn högst upp.

Kanske kan man lägga till en widget uppe i högerspalten som visar de senaste posterna som skrivits, för att trigga narcisisten som bor i oss alla. :wink:

Sen tycker jag också att David på bitcoin.se och Sebastian på Kapiton.se kan snacka ihop en skön deal så att det finns nån banner eller liknande i toppen som länkar till Kapiton.se, så att alla som hittar denna sajt och blir sugna på att skaffa bitcoins också blir hjälpta att göra det genom att hänvisa till Kapiton. Lite av bitcoins svaghet har ju varit att det inte varit helt lätt att skaffa bitcoins för vanliga dödliga människor.

Länge leve Bitcoin!

Tack för tipsen, station. Att puffa forumet lite mer på förstasidan kan jag absolut göra och om Sebastian ger mig nån bra deal så borde vi väl kunna ordna den biten också. :slight_smile:

Hur går det med detta?

Ett alternativ till kaption.se skulle vara btcx.se, förslagsvis skulle båda kunna visas.