Problem med mitt konto

Jag bor i Asien o ville komma med i Bitcoin. Jag fick en kontakt o ett konto skapades av www.cfdstocks.com. Jag fick en trader men nu far jag inte mera nagot svar pa mina mail. Kontot med pengar finns kvar, men kan nagon hjalpa mig med att kolla om mitt konto ar OK o inget fejk. Jag ar sjalv inte bra pa varken computer eller trading.

Hej,

Jag känner inte till den sajten så kan inte avgöra hur seriös den är. Det är dock viktigt att förstå att det verkar vara handel med CFD:er där, alltså ett derivat, inte riktiga bitcoin.

Vill du köpa riktiga bitcoin så kolla t.ex. in listan över börser på bitcoin.org:

https://bitcoin.org/en/exchanges#asia

Hej D.H!
Tack for Ditt svar!
Det var det jag misstankte att det var nagot fuffens med denna sajt. Jag ar pensionar o som sagt inte bra med computrar. Men jag kommer fortfarande in pa mitt konto o dar finns pengar. Jag var inne pa banking o det ska ga att ta ut pengar med hjalp av ett kredit/debit kort. Tror Du att detta lyckas o kan Du eller nagon annan hjalpa mig med att forsoka fa tillbaka mina pengar? Om jag kan fa mina pengar tillbaka sa vill jag kopa riktiga Bitcoin. Tackar pa forhand for all hjalp!

Hej alla!
Finns det nagon som vet om det finns nagon instans, web site eller special polis, dar jag kan gora en anmalan om hur denna CFDstocks, haller pa att lura pengar av sina kunder? Jag ar tacksam for alla mojliga svar!

Om du är någorlunda säker på att de gör något olagligt så skulle jag helt enkelt kontakta polisen.

Om det handlar mer om tveksamma metoder, att man vilseleder sina kunder så kanske t.ex. Konsumentverket är mer rätt. Finns också nåt som heter Konsument Europa som kan vara lämpligare när det inte är inom Sverige.

Eller hitta motsvarigheten till Finansinspektion i det land där företaget finns och hör med dem om de följer reglerna.

Tackar D.H for Ditt svar ! Jag har nu kontaktat myndighetrna i England o jag hoppas att jag far svar pa mina fragor.