Pengarna borta?

Hej,
Jag har för första gången sålt bitcoin via blockchain. Efter att jag sålt så försvann mina bitcoin, men jag fick inte något annat i stället. Jag sålde bitcoin för att få euro. Så nu är jag verkligen orolig att mina pengar är borta. Kan någon snälla förklara för mig vad som kan ha hänt? Som ni ser så står det status: canceled

Tyvärr väldigt svårt att veta. Har Blockchain.com nån support du kan kontakta?

Tack för svaret! Jag har kontaktat chatten, och dom har vidarebefordrat det till supporten. Jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig, och att jag får pengarna. Annars var detta första och sista gången jag har något med bitcoin att göra…

Förstår om du är förbannad på blockchain.com, det ska du förstås vara om det visar sig att det är de som har strulat till det. Att ge upp bitcoin p.g.a. det är dock som att ge upp guld för att någon stulit ditt guldmynt.

Men då undrar jag, har blockchain supporten någon möjlighet att se dessa transaktioner? Om de inte kan se problemet, så kan dom knappast fixa det heller… jag är inte så bitcoin och data kunnig

Om transaktionen har hänt så lär dom kunna se. Man också följa dina insättningar/uttag för att styrka det som har hänt.

Hej,
Jag har nu fått tillbaka pengarna, men jag fick tillbaka mina bitcoin fastän jag sålt dem, oj vilken tur…