Nylanserat Crypto Community

Tjena, hoppas det är OK att jag delar detta, ett nytt Community som har lanserats. Är en av administratörerna där så fråga gärna om ni har några funderingar. Syftet med denna portal kommer vara att växa och ingå i ett krypto älskande digitalt samhälle tillsammams.

Bli medlem idag och använd dig av tjänster som:
Fullt dedikerat crypto Forum för dina frågor och svar (Wiki Sektion, Markets & Exchanges, NFTs, Recensioner & Scam Alerts + mycket mer)
Social Community tjänster som:
Profil med tidslinje för användare att följa.
Adda vänner o skicka meddelanden.
Skapa och gå med Grupper.
Dagligt flöde av krypto nyheter.
Intergrerat Coinmarketcap Markets and Cryptocurrencies sida.
Wallet tjänster så som:
Skapa din egen plånbok (wallet).
Skicka och ta emot kryptovalutor.
Koppla upp dig med Metamask eller Trustwallet.
Spåra dina favorit kryptovalutor.

Jag tror att just denna hemsidan kan komma långa vägar, just på grund av att sidan är byggt på ett smart contract som är till för att fungera som plattformens finans. Allt som kommer in via DIBIT likviditeten och via framtida annonseringar kommer gå åt att bygga och växa platformen tillsamans. Allt kommer att röstas fram via användarna på platformen. Vad som också är riktigt positivt är det att DIBIT token har en 0% Köp och Sälj avgift. Vilket inte många tokens oxh coins som kör på utav alla de tusentals nya coins som dyker upp på marknaderna. Så allt ska byggas på att platformen ska vara ett säkert och trevligt ställe för krypto älskare världen över att som ett digital centrum för krypto användare.

Jag skulle jätttegärna vilja höra era åsikter kring sidan, med tanke på att det är nylanserat så vill gärna minska bristerna på hemsidan så mycket som möjligt innan vi kör på med marknadsföring. All kritik skulle uppskattas.

Bli medlem på: https://social.dibitnetwork.com

1 gillning

Toppen :slight_smile: B2B