Köpte Btc hos Safello den 24e Januari 1635 har inte fått ngn bekräftelse än?

Köpte Bitcoins på Safello men tycker att det tar sån tid förut gick det väldigt snabbt när man betalade med Swish
Kan det vara så att bitcoins kan bli försenade de är dessutom flaggade ordrarna så förstår ingenting.
Hur länge måste man vänta för att få sina bitcoins undrar jag det kunde gå på 20 min för mig innan och nu ja sen igår 1635?
Filip

Hej!

Har du lagt ordern här på bitcoin.se eller direkt hos Safello?

Du skriver att ordrarna är flaggade, vad står det mer exakt?

Hej Jag har lagt orden hos Safello.
Det stog innan att ordern är flaggad för granskning,nu vet jag inte hur man hittar texten igen.
Men när jag ska följa min order så står det att den är betald och att dem kommer att konvertera dem till BTC men tycker ändå att det känns väldigt lång tid.

Tack för att du tog dig tid o hjälpa mig fram det är uppskattat.

Har inte koll på Safellos interna rutiner men det låter som att du haft otur och att systemet har flaggat ordern för nån manuell kontroll.

Sen eftersom det är helg så har de kanske inte folk på plats så det kan dröja tills imorgon. Förstår att det är segt i så fall, hoppas du får en förklaring.

Jo det är segt speciellt när man inte vet vad det är som är fel.
De ska granska ärendet i alla fall och kommer att höra av sig under dagen.

Men har fått en refund så det är ju bra
Men tänkte betala här är det bättre här än hos Safello?

Vi använder Safello som partner så det är ingen skillnad (ur din synvinkel) om du lägger ordern här, det är ändå de som hanterar köpet.

(Sen får du förstås göra ordern här istället om du vill eftersom det innebär lite provision till oss :slight_smile: )