Köpa bitcoin

hallå alla vet inte om detta är rätt tråd. är rätt ny gällande bitcoin. hade tänk köpa lite och se vad som händer. om värdet stiger. men som sagt vet inget. bryr mig inte så mycket om pengarna försvinner. men mäst sugen på att testa. vad ska jag välja och vad är bäst. vart ska man köpa och vad annaes vara ett bra köp …

Kul att du testar! Du kommer troligen fortsätta också skulle jag gissa, detta är framtiden.

Svårt att förutse framtiden för bitcoin just nu. Gamla bitcoin (BTC) har stigit kraftigt på kort tid,
och vore det en vanlig råvara, fastigheter, aktier eller liknande finns risken att priset kan falla tillbaka kraftigt.

Men just bitcoin är fullständigt revolutionerande och något som kan förändra världen,
så där skulle faktiskt prisökningen kunna fortsätta uppåt, även om den faller tillbaka kortsiktigt.

Men bitcoin cash (BCC) finns nu sedan några veckor, och där kan det finnas stora möjligheter för prisökningar.
Jag vill inte gå några råd, men jag kan ju skriva vad jag tänker göra: Jag kommer köpa bitcoin cash (BCC), och inte bitcoin (BTC).