Köp BTC med Swish

Hej, jag tänkte börja sälja BTC via Swish i Sverige och Danmark.

Fölgande banker har numera avtal med Swish;

Jag tänkte ta ut 5% på marknadsprisen för att täcka utgifter.
Just nu skulle den ligga på SEK 319,10 /BTC

Vad tycker ni?

Tycker det låter som en bra idé. Funderade själv på att göra detta faktiskt. Skulle bli det lättaste sättet att skaffa bitcoin i Sverige :slight_smile:

Swish är en tjänst som byggdes med meningen att användas av privatpersoner för att skicka perngar till varandra.
Det där låter ganska mycket som en näringsverksamhet, vilket verkar inte vara ok enligt Swish reglerna egentligen.
Dock känns det som att allting kommer vara ok om man håller det tillräckligt litet , och även om det skulle bli problem, tror jag inte det händer nåt mer än att banken säger “ni får inte hålla på med det där, vi stänger kontot”.

Kan meddela att jag också säljer bitcoins mot Swish genom localbitcoins.com.
Är jag online så släpper jag dina bitcoins direkt när pengarna kommit in på bankkontot.
Priset har jag lagt något under btcx.se så det ska löna sig att köpa från mig. :slight_smile: Om jag är online är detta det snabbaste sättet att köpa bitcoins online för svenskar. Välkommen att höra av dig.
Kommer att komma upp en hemsida på bitcoinsecuador.com inom kort. För att köpa bitcoins genom Swish från mig gå till :
localbitcoins.com/ad/96156/purchase-bitcoin-swish-sweden?ch=1y04