KNC Neptune

Hallå Bitcoinvänner!

Jag var en av de tidigaste(1-500) att förbeställa KNC’s första generation ASIC och nu har de ny på gång: Neptune.
Det är en 3 TH/s maskin som som kostar $9995 att förbeställa för oss tidigare kunder. Släpps senare för övriga till ett högre pris.

Nu är det så att jag INTE tänker köpa nån Neptune så jag undrar om någon är intresserad av att ta över min förköpsplats. Pris: ? Det du spar i pengar på att få min plats. Tiden att mina före alla andra är det du tjänar.

jag kan vara intreserad beroende på pris

Hmm tja det kanske är lite flummigt och oklart att skriva som jag gjorde angående pris. Vi vet ju inte hur mycket dyrare eller senare resten av kunderna får sina maskiner. Det blir som vanligt i ASIC-världen, en gissning. Ge mig ett seriöst bud?

Du kan få en bfl jalapeno, förutsatt att det funkar för mig å beställa den till mig

Okej, vi kör :slight_smile:

Du har PM.

Uppdatering: Masen hörde aldrig av sig och nu är beställningar öppna för alla, $3000 dyrare…
kncminer.com/products/neptune

När kan man ha fått tillbaka pengarna om man inte räknar med elkostnaden? Vad kan svårigheten att hitta bitcoin ligga då?

Hm… Hittade en graf angående svårigheten.

bitcoindifficulty.com/

Däremot har jag ingen aning om hur mkt en rigg skulle kunna generera. Någon som kan intyga att grafen stämmer?

Grafen ser ut att stämma någorlunda bra men gör inte misstaget att anta att den kommer att fortsätta enligt det mönster du ser på grafen över dåtid.