Kapiton.. igen

Hej!
jag har fortfarande inte fått några pengar från Kapiton. Enligt nyheter skall någon “jens” ha ringt upp vissa men tydligen inte mig.
supportsystemet verkar inte längre fungera på hemsidan. Jag har även skickat mail till kapitons support utan att ha fått något svar där heller. Jag kan inte påstå att jag varit otrevlig i varken mail eller supportsystemet.
Ärendet är anmält till både arn och polisen.

Nu tänkte jag lämna ärendet till kronofogden för att få in mina pengar.

Min fråga är:
Är det någon som vet vilken adress Sebastian har så att kronofogden kan skicka sitt krav?

Är det någon som fått tillbaka sina pengar eller varit i kontakt med kapiton efter att sidan krashade?

mvh/
Daniel Grafström

Jag har varit i löpande kontakt med ansvariga på Kapiton.
Allas pengar kommer att betalas tillbaka, de flestas pengar har redan betalats tillbaka.

PM’a dina uppgifter så kan jag se till att Sebastian eller ansvarig nu när han inte är tillgänglig får dessa.

flashback.org/t2372702

Tar nog ett tag innan Sebastian är på banan igen.

Vad ska man tro om det där inlägget på FB riktigt?

Första tanken som slog mig var att någon kommit åt Kapitons inloggningsuppgifter till FB och sedan låtit fantasin flöda.

Vilket är inlägget du refererar till?
Själv väntar jag ungefär 11000kr från kapiton, som man antagligen kan titta sig efter där solen aldrig skiner.
Tråkigt när sånt här händer, man får ju inte direkt förtroende för andra bitcoinhandlare heller…

[/quote]

Det är synd att folk får negativa uppfattning om andra baserat på några få. Personligen använder jag bara direkt handel mellan privatpersoner via Myceliums Local Trader funktion, så jag slipper problem med den så kallade 3:e parten.

Hej, jag skulle jättegärna vilja ha din hjälp att komma i kontakt med de ansvariga då jag inte får svar och inga pengar :confused: Hur gör jag?
Tack på förhand!

Hej, jag skulle jättegärna vilja ha din hjälp att komma i kontakt med de ansvariga då jag inte får svar och inga pengar :confused: Hur gör jag?
Tack på förhand![/quote]

samma här!
+1

.

Hej.
Hur kommer jag i kontakt med dig?

Hej.
Vet någon hur jag kommer i kontakt med medlem: ixoxo??