Hur man gör Bitcoin! (Utan hårdvara!)

Hur man gör Bitcoin! (Utan hårdvara!)

Hur kan en person i denna tid gör en Bitcoin?

Jag försökte det och det är värt det!

100 USD jag ändrade på bitcoins och skicka till CEX.IO, dela upp dem och så småningom köpa GHS för litet pris, som jag sedan säljer för högt pris. Då jag återinvestera 40% av vinsten och resten jag spara eller förändring för pengarna.

Om priset på GHS droppar och sälja är inte värt, jag lät min GHS brytning som en permanent tillgång som genererar ytterligare Bitcoins whith som jag kan handla. Idag fick jag resultatet 0,9 BTC en månad och fortfarande växer.

Nästa jag använder Scrypt.cc Där jag tillämpar samma princip.

Nästa är EOBOT.com där är möjligt köp av GHS eller KHS för många valutor just på 24 timmar, och för utbyte av BTC och andra valutor jag använder LocalBitcoin

Om du väljer, kommer du att mina remisser, jag är villig att ge gratis råd på din post. Mejla mig på altcoinbuyer@gmail.com

Om du vill tjäna en extra Bitcoins gratis go här: bitcoinaskmeforum.findtalk.biz/t … bitcoins#2

Luktar bondfångeri långa vägar.

Inte helt fair utan att säga till om det att lägga in länk där du står som referens som rekryterare till de där sidorna. Du vet att sånt inte alltid accepteras på diverse sidor. Och att vi här kan anmäla att du gjort det.
Tex på cex så får du 3% av det du rekryterar.

Så vad någon ta dina pengar? Jag förstår inte din poäng, jag ger dig information och tips för gratis och du talar om 3%? XD

Du förstår inte min poäng? Läs om mitt inlägg isåfall. Men det jag skrev var att jag inte tycker det är helt ärligt att lägga till en referens utan att säga till något om det!
Säger inte att man inte får lägga till sin referens, utan bara att det kan vara schysst/ärligt att tala om det! Tror du tjänar mer på det. För du har två sorters användare. En som bara ser en länk och en som kan tyda den. Majoriteten skulle jag tro kan tyda den på det här forumet. Och isåfall säkert kan tänka sig att använda sig av din referens, men som kanske inte gör det pga du inte säger att det är en referens. Den andra sortens användare har inte en aning om att en länk kan ha lite data i sig och klickar bara. Men den användaren hade kanske klickat även om du sagt att det var en referens.

Jag är redan registrerad på cex, men om jag inte minns fel så får du 3% av den hashen användaren köper som du rekryterat. Det är dem 3% jag talar om.

Jag har funderat på just bitcoin-trader ett tag.

När jag läste detta kunde jag inte låta bli.

Naturligtvis använde jag din ärliga länk vbgdavid. :slight_smile:

/Lucky9

Härligt! :slight_smile:
Har du några frågor så hjälper jag dig gärna!