Grillkväll i Göteborg? [v21, 21:e maj]

Om vädret vill sig väl så planerar vi att ha en grillkväll på onsdagsmötet där vi sitter och snackar om bitcoin och annat kul. Om vädret inte vill sig väl så gör vi som vanligt och promenerar över till bar foxx och sätter sprätt på våra fin-fina mynt!

När?
Onsdag 17:00 och framåt.

Var?
Första långgatan 20, takterrassen med fin utsikt över hamnen.
Ring up till Interfaceways AB för att bli insläppt.

Varför?
Varför inte? :stuck_out_tongue:

Hoppas på god uppslutning, saker att grilla kan bekvämt köpas på hemköp eller netto i närhet till lokalen.

7:e maj förväntas bli regn enligt SMHI. skjuter till veckan efter.

Tänkte vara med på grillkvällen igår. Visste inte vilken knapp jag skulle trycka på! Jag skulle vilja komma i kontakt med er i Bitcoin-gänget i Göteborg. Ring mig på 073 555 8359. / Lars Felth

Blev inte mycket till grillkväll med tanke på vädret. Istället satt vi och snackade om diverse bitcoin och altcoin relaterade saker som sidechains, n-av-m nycklar, tittade lite på mining och försökte få ett grepp om hur stor nuvarande 70 petahash faktist är och sånt.

För att komma in ringer man upp till Interfaceways AB, eller ringer mig på mitt nummer 0708 888909. Jag skickar ett SMS till dig också ifall du inte läser här så ofta.

Det ser ut att bli riktigt fint väder imorgon, så jag räknar med god uppslutning och härligt gassande i solen :slight_smile:

Yepp, vädret är strålande minst sagt och jag har köpt mig lite saker att grilla. Ni är alla varmt välkomna om ni är intresserade av att snacka bitcoin och äta god mat! :slight_smile: