Flöde med nya handlare

Med coinimal.com kan man handla på amazon.de med bitcoin:

coinimal.com/news/2016/use- … amazon-de/

amazon.de/

…som vanligt, var försiktig med handel på nätet, jag har inte provat coinimal själv.

Ser bra ut så här långt iallafall.

Jag har använt Coinimal flera gånger för att skicka bitcoin och få ut dem som SEK på Paypal. En gång kom pengarna inte fram till Paypal men Coinimals support hjälpte till att lösa problemet och gav mig lite extra SEK som kompensation. Jag tror dock att tjänsten är rätt dyr fast jag har inte räknat ut exakt vad det kostade.

Rivröret:

rivroret.se/

yourserver.se/

DNS-tjänster som tar bitcoin:

internetbs.net

namecheap.com/

butik hos bitcoin.com:

store.bitcoin.com/

De tar även litecoin och dogecoin.

Flyhi tar bitcoin som betalning:

flyhi.se/

HQLights och Shop01Media tar Bitcoin, Litecoin och Dogecoin via OKPay.

Du kan ta bort DWH.se från listan. De tar inte Bitcoin längre p.g.a. bristande intresse.

Tack. Fixat.

Hej, nu får du tyvärr ta bort Bar Foxx. Det är permanent nedlagt och Grano som numera ligger i samma lokaler tar inga kryptovalutor.

Tråkigt att höra. Har tagit bort dem från listan nu.

Tänkte att jag skulle handla hos Askari med krypto men de verkar inte längre acceptera Bitcoin som betalmetod. Ta bort Askari från listan över handlare.

Fixat! Tack.

Hej! Jag har en (temporär) försäljning av tygblöjor, training pants, tygbindor, tvättlappar etc. Man kan köpa via OpenBazaar: https://openbazaar.com/store/QmPtD4DB29vxQq9TBQMWT6scxqY9JreoRCUSDEDfgKJRKy

1 gillning

Du kan ta bort Brisingasmycket från handlare. Bitcoin accepteras inte där längre.

Du kanske även borde fundera på att radera hela sidan med handlare. Det är att luras lite eftersom folk kan få för sig att BTC är till för små betalningar när det numera är ändrat till ett settlement layer. Alternativt ändra till Lightning- och Bitcoin Cash-butiker istället.

Tack, har tagit bort den nu. Ska fundera över vad jag ska göra med sidan framöver, håller med om att den behöver ändras iaf.

Jag kollade på mattor-online.se och tänkte köpa lite mattor men de accepterar bara Klarna och kort numera.

Tack för info, har tagit bort dem.