Finns det något sätt att använda Comviq kontant-pengar för att köpa Bitcoin?

Jag har en mobiltelefon som jag tvingas “hålla vid liv” var 12:e månad genom att betala 100 kr till Comviq. Annars avaktiverar de mitt nummer. Jag använder kanske 1-2 kr per år för SMS, och därmed har det blivit 600+ kr vid det här laget som bara ligger som ett “saldo” utan att det någonsin används.

Finns det något sätt att konvertera denna summa till Bitcoin?

Då jag någon gång försökt skicka ett betal-SMS (ej relaterat till Bitcoin) fick jag bara tillbaka något felmeddelande om att mitt nummer är spärrat. Har kollat på Comviqs värdelösa sajt men givetvis inte kunnat hitta någon information (ens när man är inloggad) ang. att “låsa upp” sitt nummer för SMS-betalningar. De har inte heller något vettigt sätt att kontakta dem för att fråga om detta, precis som alla företag nuförtiden. Så om lösningen involverar betal-SMS (vilket jag antar) hoppas jag att någon även kan upplysa mig om hur man “låser upp” sitt Comviq-nummer för dylika betalningar.

Känns väldigt frustrerande att det bara ska ligga pengar där och “skräpa” och bara växa långsamt med åren, som inte kan användas till något. Skulle hellre ha 0.001 BTC extra än 600 kr i en telefon.