Ej fått cash

Sålde btc på denna sidan har jag för mig, 2020/02/22 och har fortfarande inte fått några pengar, skrivit med safello och dom kunde ej hitta någon order på både datum elr summa… hur fan gör jag? Går ju inte skrova till bitcoin.se heller-.-

Hej!

Då det är Safello som hanterar ordrarna som läggs här på bitcoin.se så ska de absolut kunna hitta din order om det var här du lade ordern. Har du koll på bitcointransaktionen för de bitcoin du skickade? I så fall kan du dela transaktions-ID eller mottagaradress med Safello också så att de kan kolla upp det baserat på det.

Du skriver “har jag för mig”. Finns det en möjlighet att du blandar ihop saker och att det var en annan sajt du använde?

/David

3NbLx9HDdZQB6AMc848YLjcVqQbLk6Nuyr den tydligen, men de hittar inget, o de går ju fasen inte hitta vart en skickat skiten heller

Den adressen har iaf inga transaktioner alls, så inga bitcoin har skickats dit.

Vad använder du för plånbok? Kan du se där att du faktiskt skickat bitcoin?

Jag använde coinbit, o dom svarar inte så säkert nån jävla lureri plånbok

Dryga är ju även att jag inte kommer ihåg vart jag skickat skiten, ingen mail bekräftelse eller nått heller :face_vomiting:

Var fick du adressen 3NbLx9HDdZQB6AMc848YLjcVqQbLk6Nuyr ifrån? Kan du se på Coinbit att du skickat bitcoin dit? För den adressen har som sagt inga transaktioner alls så då har det i så fall gått fel redan med skickandet från Coinbit.

Den kommer upp när jag klickar in på ordern inne i coinbit/coinninja

Sorry, men jag har ingen koll på coinbit/coinninja så har lite svårt att hjälpa till mer här.

Om du vill kan du ju skicka screen shots därifrån så jag förstår lite bättre (du kan skicka det i privat meddelande till mig om du inte vill posta det här).