dubbla dina bitcoin på 90 dagar.

Hej, har ni hörd av Gladiacoin. Där kan du dubbla dina BTC på 90 dagar. Du får också binary kommission, så det kan gå snabbare än 90 dagar. Över 0.03 btc så betalar de ut dagligen.

Du kan få mera info och anmäla dig via länken: www.gladiacoin.com/Roadrunner2

Lycka till!

blir alltid lite nervös ved sådana löften.
kan det vara så, det är en ponzi??

Här är en skärmdump av mitt konto. Jag har bara vara med 6 dagar och är redan på 12% (100% är när man har fördubblad sina btc). Känner flera som tjänar ganska bra på detta.

Naturligtvis ska man vara försiktigt med investeringar (var som helst) och bara ‘leka’ med pengar som man kan vara utan. Har man väldigt ont om pengar, ska man inte göra det.

Obligatorisk läsning för detta fantastiska erbjudande:

sv.wikipedia.org/wiki/Ponzibedr%C3%A4geri

@BTC; håller helt med… Detta är Ponzi big time, som alla andra fantasi-out-of-this-world sites vi har set komma och lika snabbt gå igen; same shit; man investerar en liten bit, sen ser alting bra ut… man investerar lite til… BANG utbetalningerna slutar och du dina ordrar om att föra över coins till den egen wallet står som pending och kommer aldirg att eksekveras - jag skulla rekomendera du tar dina coins NU och beger dig ut af den siten…

När du väl kontakter customerservice@i.just got fukced.bigtime.com då får du inga svar…

PONZI - stay off, my friends… Det bygger på det alltid gåt att hitta en som är en ännu större idiot, än dom som redan deltar och att det bara går runnt tills att det inte kommer in mer new buisness - det finns helt klart ingen investering som kan göra den här sortens avkastning som vanlig profit&loss model… My mommy told me; “if something seem too good to be true, it probably is”… ooh she was so right.