C++-utvecklare sökes till Fashioncoin

Hejsan, jag söker efter bitcoin-utvecklare som skulle vilja vara med och utveckla ett altcoin anpassat för modeindustrin. Ett Fashioncoin som, förutom betalningar, även utgör ett distribuerat rekommendationssystem för kläder och skor.

Själva rekommendationskonceptet är redan klart, så nu när man kan göra sin egen altcoin är det 100%-igt självklart att ett anonymt moderekommendationssystem inkorporeras i en lika anonym virtuell valuta.

På prov håller jag på att förgruva fashioncoins (för fri spridning till företrädesvis kvinnliga fashionistas, som annars inte tillhör de “usual suspects” inom det här med virtuella valutor) här hemma i Göteborg, med ett altcoin-bygge som jag köpte från coingen.bluematt.me/

Dock så behövs c+±utvecklare som kan hjälpa till med en väsentligt snabbare förgruvare, som sedan “hard-forkas” till normal difficulty och blocktid innan det hela släpps för allmän gruvning.

För fasen vad det händer grejer i den här världen. Nu kan man skapa exempelvis ett altcoin, vars gruvmaskineri samtidigt gruvar mot andra valutor med hjälp av samma beräkningskraft:).

Allt gott!

/Peter