BTCX - Får ej tag på support

Hej, sedan två veckor tillbaka har jag varken fått bekräftelse på mitt bitcoinköp, eller fått tag på support via mejl, telefon, och messanger. Deras telefonlinjer har upptaget 24/7, bokstavligen alla telefonlinjer säger de är upptagna 5 sekunder efter deras support öppnar, och inga svar någonstans. Går ej att hitta flera kontaktuppgifter och modersbolaget Goobit Group/Goobit AB svarar ej heller.

BTCX står fortfarande fullt verkande och jag förstår ej hur, ur ett lagligt perspektiv, de kan undvika att skicka så många deras bitcoins (flertal recensioner, och inlägg på deras facebooksida har samma problem).

Vad gör man nudå?

Hej Andreas

Vi har försökt få tag på dig idag via telefon 23/2-2021. Vi kommer att försöka igen lite senare under dagen.
Kan du dubbelkolla så våra mail till dig inte har hamnat i ett spamfilter. Vi har försökt att få tag i dig för att vi behöver få in kompletterande information innan vi kan slutföra din order.
mvh
BT.CX

1 gillning

Hejsan, tydligen så hade det hamnat i spamfiltret, har nu besvarat formuläret. Tack och ber om ursäkt för det extra jobbet.

@CaptainSpjut, jag tar bort “lurad” från titeln i det här inlägget eftersom det känns lite missvisande.