Blockchain allet + chrome = fel

Hej!
Jag har två plånböcker jag försöker komma åt via min dator och webläsaren chrome.
De olika plånböckerna har olika identifierare (såklart). Men när jag loggat in med den ena identifieraren, loggar ut och försöker logga in med den andra identifieraten för att komma åt den andra plånboken, så kommer jag enbart åt den första.

Då försökte jag lösa problemet med att logga in på plånbok nr2 via internet explorer vilket gick fint. Men tyvärr blir det fel när man går in under kontoinställningar och vill lägga till en enhet. QF- koden som skall visas (som man skannar av med mobilen) visan enbart 1/10 av bilden.

jag har försökt med 2 olika datorer men med samma resultat. Någon som vet hur man rensar cookies eller vad den nu kan vara i chrome? eller vet någon vad det är för fel på internet explorer som gör att enbart en pytteliten del av QF koden syns?

Pro Tip: Öppna en ny flik i “incognity mode” när du skall komma åt bitcoin plånböcker på nätet.

Men om du loggar ut och loggar in med den andra, så kommer du bara åt den första? Kan du göra något som rör den första, dvs skicka bitcoins eller något annat, som ändra namn, skapa någon ny mottagaradress eller liknande?
Jag har aldrig använt blockchains wallet, eller någon annan online wallet för den delen. Men du ska ju absolut inte kunna utföra något med den första om du är utloggad ifrån den och egentligen inloggad med den andra.
Antingen så förklarar du fel, eller så har blockchain något allvarligt fel. Vilket jag betvivlar. Eller så har de bara ett “fel” med cachningen/sessions. Dvs de cachar sånt utan någon direkt betydelse, som namnet på plånboken. Vilket gör i det här fallet att du tror du är inloggad på den första medans du egentligen är inloggad med den andra.
Men som rose skrev så surfa in i det privacy läget. Det gör att inget cachas eller sparas på din dator, som url:er i webbläsarhistoriken.
Värt att tänka på, tror tom google är duktiga på att skriva ut det nu. Men du blir inte osynlig på nätet, det är bara på din dator.

Tänkte på en sak till med dina wallets. Är det samma inloggningsnamn till dem? Eller är det olika?

IE och QR koden, vilken version av IE har du? Uppdatera den, samma med chrome om du nu råkar ha en gammal version utan autouppdateringar.