BitcoinPresentkort.com - Betala med BTC hos Svenska Handlare

Hej!
Tänkte låna forumet för att berätta om och få feedback på mitt projekt som underlättar markant för användningen av Bitcoin i Sverige.

Länk: bitcoinpresentkort.com/

Det jag upplever som det största hindret med Bitcoin är möjligheten att använda det som betalning. Det är extremt få svenska handlare som tar emot Bitcoin så det alternativ som kvarstår om du vill realisera din avkastning är att sälja Bitcoin hos en exchange för $/€, konvertera till SEK och sedan trassla in det på banken.

Därför kommer här mitt bidrag till infrastrukturen kring Bitcoin som gör det superenkelt för:

1. Bitcoinägare att betala hos handlare
  2. Handlare att ta emot Bitcoin

Med Bitcoinpresentkort.com köper du Store Credit för Bitcoin. Du kan alltså betala din nästa resa hos Norwegian, din nya dator hos NetOnNet eller veckans matkasse från Mathem direkt med Bitcoin.

Mitt övergripande mål är att minska klyftan mellan Bitcoinägare och handlare.
Vad tycker ni? Vad kan jag förbättra? Lämna gärna feedback och ställ frågor!

Med vänlig hälsning,
Christopher Eriksson
Grundare av Bitcoinpresentkort.com

Personligen tycker jag det är en mycket bra och enkel lösning. MEN ser självklart fram emot en värld där alla tar emot bitcoin…

Kul! Tack för feedback. Samma här, men känns som vi kommer närmare målet varje dag! :smiley:

Den 19 november 2017 beställde jag ett presentkort till en välgörenhetsorganisation via BitcoinPresentkort. Jag betalade, men fick inget presentkort i retur. Jag har skrivit till supportavdelningen TRE gånger och frågat vad som hänt, men har inte fått något svar. Det är därför jag skriver detta inlägg. Jag vill varna andra från att använda bitcoinpresentkort.com

Hej!

Christopher här, grundare till Bitcoinpresentkort.com.

Vill börja med om ursäkt för att jag missat dina meddelanden genom kontaktformuläret, pluginet har inte funkat som det ska.

Jag mailade ditt presentkort den 19 november från info@bitcoinpresetkort.com ca en timme efter ordern genomfördes. Tydligen har det inte kommit fram som det ska. Jag har kontaktat dig via min egna gmail med mina kontakt uppgifter så vi kan lösa problemet.

Ber så mycket om ursäkt för strulet, men det här löser vi enkelt! Ring eller maila mig gärna så fort du kan!

Vänliga hälsingar,
Christopher Eriksson
Grundare Bitcoinpresentkort.com

Hej, det har varit väldigt få recensioner av hemsidan, fick du hjälp sen? Skulle vara användbart att få veta.

Ser för övrigt ut som att sajtens certifikat gått ut nu också (för 5 dagar sedan). Något som definitivt borde fixas.