Bitcoin.se - får jag köpa den?

Hej.

Det är riktigt länge sedan vi fick någon uppdatering på hemsidan.
Om problemet är motivation så kanske det är läge att låta någon annan som har tid, lust och ambition att ta över den.

Är sidan till salu, och isf, för hur mycket?

Mvh Jonathan.

Jag kan också tänka mig att hjälpa till att hålla Handlare-sidan uppdaterad om det behövs :slight_smile:

Ja, lite uppdateringar vore utmärkt!

Det finns inte så mycket information om kryptovalutor med fokus på Sverige att tillgå
bitcoin.se fyller en mycket viktig funktion.

Det är nu det händer i bitcoinvärlden. Användningen ökar snabbt, informationen behövs.

Press-sidan är inte uppdaterad sedan mars 2014, synd om förstagångsbesökarna inte tror att det pågår någon aktivitet.
Jag uppdaterar gärna den informationen.

Hej alla,

Ber om ursäkt för den dåliga aktiviteten. Det mesta är väl till salu till rätt pris förstås men jag har inga direkta planer på att sälja. Vill man lägga ett bud är det förstås fritt fram men jag diskuterar hellre om personer skulle vilja hjälpa till på något vis. Jag kan tänka mig att betala ut en mindre ersättning till folk som vill skriva inlägg eller hålla sidor uppdaterade om jag känner att jag kan lita på personen och tycker att det som produceras är bra.

Så hör av er till mig om ni är intresserade. I övrigt ska jag försöka bli lite bättre själv på att hålla liv i sajten.

/David

Hej David,

Kan du höra av dig till mig är intresserad att köpa sidan men kan inte P.M.a då kontot är nytt.

Mvh

Tiden går, forumet får spam lite då och då och en riktigt bra resurs (domännamnet) ligger och förfaller :frowning:

Håller med! Låt någon med driv ta över!

Jag är villig att köpa domänen, lägger ett bud på 5,000 SEK.

Är riktigt trött på förfallet och all spam, har gått så långt nu att jag bara besöker sidan nån gång i månaden, och då bara för att se en massa spam…

Tjena,

Ber om ursäkt för förfallet av sajten, kan inte annat än hålla med. Från april kommer jag att ägna mig åt bitcoinrelaterade projekt på heltid, och då med första fokus att rusta upp sajten. Så håll ut nån månad eller så så kommer en helt ny sajt sen!

Vänligen kontakta mig. Seriöst bud.