Bit coin spam

Hur får jag stopp på bitcoin spam? De skriver att jag köpt för bitcoin 7 Aug 2014 å måste ta ut mina pengar å att kontot stängs pga inaktivitet, eftersom. Jag inte kan minnas något köp har jag ignorerat det nu har jag fått att kontot är stängt å att jag måste lägga in swish för att få mina pengar. Ingen hemsida som funkar å Inget om vad jag köpt å ja jag tror ju inte på det här. Hur får jag stopp på spamen å hur kan jag kolla upp så detta inte är sant?

Förstår ju så klart att det inte kan vara sant men lite orolig att man ignorerar pengar blir man ju. Nån som kan hjälpa mig?

Mailen kommer från info@trackingmydomain1.com bara det känns knäppt men de slutar ju inte å jag har inte. Svarat på nåt mail från dem alls. Nån som kan säga till mig japp det där är bara spam glöm det. Så gör jag det.
Mvh Ann

Japp, det låter som spam. Du gör rätt i att inte svara men att få stopp på deras mail blir svårt. Du kan ju alltid blockera avsändaren om det är samma varje gång.

Får spam på mail men även på sms. Kommer från nya nummer varje gång så går inte att blocka. Några förslag?