BarFoxx, nästa steg i utvecklingen

Idag beslutade BarFoxx i göteborg att inte bara fortsätta ta emot betalningar i bitcoin, utan även att bevara 100% av inbetalning som bitcoin och därmed stänga av den automatiska konverteringen till vanlig fiat valuta. Den förväntade framtiden är att använda bitcoins för inköp och andra utgifter och därmed förlänga kedjan av användare ett steg.

Glädjande besked enligt mig, visar att BarFoxx inte bara stödjer bitcoin i ord, utan även i handling.

Om någon känner till leverantörer av saker som behövs för att driva ett Café, och som är villiga att ta betalt i bitcoin (även om det sker genom bitpay eller liknande och säljs av per automatik) så är ni varmt vällkomna att lämna tips :slight_smile:

Härligt! BarFoxx är en favorit.

Ja, jag har ett tips. Köp en ny surfplatta på Webbhallen för bitcoin. Två gånger har jag inte kunnat betala alls med bitcoin och övriga gånger får jag komma tillbaka senare för att betala eftersom plattan är så långsam :astonished: :stuck_out_tongue:

Jag fixade det i onsdags (igår), så det problemet skall du inte ha mer :slight_smile: